郎朗專誠來港助陣 克勤感受友情可貴

  李克勤前晚在紅館舉行《弦續李克勤·港樂演唱會》第4場,特別嘉賓是著名鋼琴家郎朗,克勤介紹說:「朋友的定義是,無論個朋友係幾遠地方,一個電話,一個短信,佢會搭好耐飛機飛返來、搭好耐車返來,只做一晚演唱會嘉賓……呢個朋友好特別,佢唔識唱歌,但係佢係國際級。20年前我哋合作過一隻歌,呢隻歌唱到今日我仲唱緊。當我知道佢今日肯來做嘉賓,好開心之外,亦感覺到嗰份誠意及友情可貴。」郎朗現身即贏得掌聲雷動,他開心跟觀眾打招呼,再跟克勤說:「非常激動,我仍記得我們20年前第一次合作,今天再一起真的很激動。」之後兩人為觀眾獻上《深深深》及《我不會唱歌》兩首歌,成為是次演唱會只此一場的期間限定版。

  當晚克勤繼續收到不少利是,他笑道:「大家係咪覺得我個樣似屋企負擔比較重,多謝大家鼎力支持李立仁、李力司教育基金。」有觀眾立即拿出銀紙,叫克勤過去收,克勤笑道:「你現兜兜攞銀紙出來就唔好,你攞個信封入住佢。」觀眾仍不放棄,克勤再安撫對方道:「唔得,唔得,老闆鬧我㗎……重有兩個鐘(表演完),你搵啲嘢入住佢,我一陣再行過來啦!」引得全場大笑。