謝君豪「登六」 開心可享$2搭車

  半百好友到賀兩大影后陪切燒豬

  金馬影帝謝君豪(豪哥)3月23日迎來60歲生日,特意舉辦「謝君豪影藝好友派對」,圈中台前幕後半百好友均有前來到賀,兩大影后劉嘉玲及毛舜筠更陪伴豪哥一同切燒豬賀壽,其他嘉賓還包括王丹妮、廖子妤、栢天男、魏浚笙、梁仲恆及黃愷傑等,現場更擺出豪哥多年來的作品海報,包括《南海十三郎》、《全力扣殺》及《明日戰記》等,讓大家一同見證他這些年來的經典作。

  對眾多好友特意前來祝賀,豪哥在台上再次感謝大家參與,台上亦播出特備片段恭賀,豪哥開心道:「今年非常幸運有唔同作品,又可以同各位世叔伯打招呼,一時又要拯救地球、一時又要揸的士、一時又要打官司,覺得既過癮又開心。」他又感謝各電影公司老闆以及夥伴們畀他機會一同合作,更打趣說:「我依家已踏入可用樂悠咭以兩蚊搭車嘅年紀,真心覺得好正。不過我份人仍然抱有夢想,喺追求理想嘅過程尋求自己嘅人生同樣相當重要,大家共勉,我哋彼此努力。」

  慶生環節除了有豪哥親自獻唱外,王丹妮、廖子妤及魏浚笙等都有在台上為豪哥送上生日歌,及後眾人再為豪哥送上一隻燒豬作為生日蛋糕賀壽。王丹妮及廖子妤更介紹自己送給豪哥的禮物,王丹妮笑言:「上網搵相再曬出來剪貼,將豪哥歷年來演過嘅角色都貼喺相框內,花咗整整一晚時間親手製作。」廖子妤知道豪哥喜歡小酌,挑選了一支氈酒作賀禮。魏浚笙除了送香檳外,因得知豪哥近日換了新電話,特意訂製一個新手機殼作禮物。

  希望未來再開拓新興趣

  豪哥表示:「本身冇諗過搞生日會,不過今年60歲,又可以拎樂悠咭,搭車可以用$2,覺得呢件事好正,經理人就提議幫我籌辦生日會。」提及他切燒豬時眼泛淚光,他笑言有點感觸、感動,「大家陪我過生日,其實我好耐冇喺香港同觀眾見面,呢大半年來有數套作品相當開心,感謝各位。踏入60歲,其實數字只係個標誌,30、40、50歲每個數字都有佢嘅意義,直到60歲覺得自己再長大咗啲,但唔係老成持重、得高望重嘅老人家,最緊要保持青春、年輕及激情嘅一團火,希望再開拓一啲新興趣,例如攝影。」對於收到的禮物大部分都是酒,他澄清說:「其實我只可小酌,唔算好飲得,但相當感謝大家送嘅禮物,特別多謝Jeffrey(魏浚笙)送咗手機殼畀我,個殼好潮,真係多謝佢。」