夏蘭特又戴帽 目標入60球


  哥帥換走怕破美斯紀錄 名宿舒利亞深感佩服

  繼歐聯獨取5球後,夏蘭特又在英足盃8強上演帽子戲法,協助曼城大炒「英冠一哥」般尼6蛋晉級。目前此子各項賽事已累積42球,除追平了C朗拿度為曼聯所創造的最佳入球紀錄外,更朝着終極的60球目標進發。賽後主帥哥迪奧拿笑指「提早換走佢係怕破美斯紀錄」,就連英格蘭名宿舒利亞亦對其表現心悅誠服。

  哥迪奧拿賽後說:「夏蘭特將來會有麻煩喇,因為所有人都相信佢可以每場波入3、4球,但堅係無可能會發生啦……不過我好了解佢,佢係唔會理會呢啲嘢……只要我隊波保持到呢個強度,佢好快會再入波。」在對RB萊比錫入5球後,哥帥換走他,是次在入3球後,哥帥又換走夏蘭特,賽後他笑笑口說:「我唔想佢喺英足盃打破美斯嘅紀錄。我嘗試懲罰我嘅球員,呢個係我嘅意圖!」據悉,美斯當年在哥帥麾下曾對利華古遜時入5球。

  差兩球追到沙拿 雲佬

  這是夏蘭特今季第6次帽子戲法,個人入球數達到42球,追平了C朗拿度在07/08球季贏得金球獎時,為曼聯創造的最佳入球紀錄,與沙拿和雲尼斯特萊所創的44球亦只差2球,相信上世紀20年代,迪斯甸恩所創的60球才是夏蘭特的終極目標。

  擔任評述員的英格蘭名宿舒利亞,以「一頭野獸」來形容夏蘭特勇猛,說:「佢係為目標而生, 如果佢入唔到波,夜晚就會瞓唔着。」又指:「夏蘭特喺最合適嘅地方發展,仲有個好好嘅教練…… 如果佢繼續為目標而戰,佢將會成為最好嘅球員。」言談間盡顯對夏蘭特的佩服之情。