無厘頭自薦片超爆笑 蔡思貝務求令觀眾噴飯

  蔡思貝在《廉政狙擊》飾演廉政公署調查主任,前晚她的出場方式相當特別,劇情講述她為了由原來部門調往跟譚俊彥,竟自導自演一條超騎呢見工片,片中她除了Rap住自我介紹,又化身運動達人上山下海兼玩埋射擊,最後更連頌缽都玩埋,相當無厘頭。

  思貝受訪時透露自己在劇中動作場面不算多,反而是負責緩和氣氛及搞笑:「啲劇情成日去到我度就會古怪咗,佢哋話我主要就係負責令觀眾放鬆,同埋令性格拘謹的洛子峰(黃宗澤飾)生命作出改變,希望大家都鍾意啦。」問到Rap住自我介紹是否很尷尬?「因為導演要求我要Rap到懶有自信,但其實係要Rap得唔好,正所謂『認真做無聊事』,所以拍嘅時候要忍笑;仲有介紹頌缽嗰個腔調,都特意想令人睇到噴飯,所以呢個角色幾好玩。」扮演黃宗澤媽媽的黎燕珊亦於前晚登場,更素顏上陣,她笑言:「我唔止素顏,仲要再化老啲!因為我飾演單親媽媽,經歷咗好多嘢,所以必須喺造型上花心思。」談到保養之道,她表示沒甚特別,「我鍾意做運動、少啲夜生活、食嘢都清淡,我認為運動先係我嘅保養重點!」