42歲生日靜思己過 軒仔為不慶生傳聞解畫

  張敬軒、馮允謙、周興哲、陳蕾和林愷鈴昨出席品牌活動,前日(1日)度過了42歲生辰的軒仔表示希望能旺到老,至於如何慶祝?他笑稱是一個人靜修檢討過去41年做得不足之處,並為其生日傳聞解畫:「由於我過往都唔慶祝生日,因此圈中有好多傳聞,甚至傳到跟我講句生日快樂都會發嬲,我又冇咁變態,其實係我8歲生日時,有人送咗隻狗仔畀我,但因為當時廣州唔可以養狗,加上爸爸又係公務員,有次放學回家發現狗仔被送走,我喊足兩個星期,所以奉勸為人父母做任何事都要三思而行,否則會對小朋友造成影響。至於長大後唔想慶生,純粹係唔想麻煩到朋友;不過隨着人愈大愈珍惜身邊人,今個生日都有相約朋友食飯和收禮物。」提到他圓心願當上千萬男星,首當男一的電影《超神經械劫案下》已衝破千萬票房,他表示會持續謝票至2千萬票房,稍後還會包場請同事睇這部戲。

  馮允謙數日前自加拿大度歲完返港,現時仍有時差,不過就很開心,因已多年沒跟家人一起過年,並且在3月舉行首個紅館個唱前能稍作休息,而現時要開始練聲、練歌、排舞及節食,不諱言新春期間吃方面放肆了。