在樓市失眠的人

  湯文亮博士 紀惠集團行政總裁

  周一早上回到公司,未落車大廈主管阿姐走埋嚟搵我,司機立刻攔住,以為有什麼桃色糾紛,我話冇事冇事,我連阿姐叫什麼名字也不知道,她咁急一定有關投資的事問我。阿姐話今次真係瞓唔着,在去年下半年開始,樓市下跌,除了那些財演之外,身邊的朋友都叫她將自住單位賣走,仲話君子不吃眼前虧,差不多所有財演都話今年樓市會下跌,正是契弟走得摩。

  在今年初,當阿姐決定賣樓之後,很快已經有人出價,並且比市價仲要高,物業代理話同佢搵到條水魚,希望可以加多少佣金,誰不知在賣樓之後形勢大變,不少財演已經轉了口風,仍然講今年樓市會跌的已經不多,令到阿姐非常擔心,幾晚都瞓唔着。

  我同阿姐講她的確是樓市瞓唔着的人,阿姐唔明白,其實,失眠的人有一個特性,就是成晚都瞓唔着,但臨天光,個天開始見到魚肚白,就立刻瞓得着,仲瞓到唔識返工。老實說,樓市的壞消息已經出晒,利息亦應該見頂,只要等內地、香港通關便一切都會唔同,但唔知點解,有很多人都等唔切這一刻,在壞消息盡出之後賣樓。

  剛賣樓瞓唔着正常

  如果阿姐有留意樓市,就知道在過去半年樓市成交量只得正常的一半,而且質素大多數都不是咁好,代表持有優質物業的人沒有賣樓,當那些質素不佳的物業貨源減少之後,樓市便會掉頭回升。至於剛剛賣了樓的人,瞓唔到是很正常,仲有很多晚瞓唔着。